Keha ja vaimu kohtumispaik!

Treeningutest

RÜHMATREENING

Treeningrupid on väikesed, kuni 12 harrastajat. Sellepärast on ka vajalik eelnev registreerimine.

Treeningud toimuvad personaalse juhendamise põhimõttel, sest sellisel juhul saab tagada tundide efektiivsuse.

Iga harrastaja täidab grupiga liitudes ankeedi, mis võimaldab treeneril arvestada harrastaja tervise ja sportliku taustaga.

Treeningtund on 55 min. pikk. Treeningutes keskendutakse peamiselt pilatese klassikalistele harjutustele. Treener valib vastavalt harrastajate tasemele harjutuste programmi. Soovi korral saab treeningu muuta ka rasvapõletustreeninguks (see siiski edasijõudnutele), treeninguks, milles on põhirõhk seljal,treeninguks, millel on põhirõhk kõhulihastele ja reitele jne.

Treeningtundi pane selga mugavad, võimaluse korral liibuvad treeningriided. Tund toimub sokkides.

2 tundi enne treeningut ei ole hea süüa valgurikkaid jm. "raskeid" toite, kuid väike süsivesikurikas näks on omal kohal (klaas mahla, üks õun, banaan jmt.). Väga tühja kõhuga on halb treenida!

Treeningu ajal on keelatud närimiskummi ja muu närimine, sest võib tekkida lämbumisoht!

Kohapeal on matid olemas.

Tunnid toimuvad väga hubases saalis, kus üks sein on peegelsein, põrandat katab kork, mis on jalale väga soe ja sõbralik.

NB! Pilatesega ei ole soovitav tegelda:

  • Pilatese harjutusi ei tohi sooritada 1.-12. rasedusnädalani, kuna pilates koormab tugevalt raseda vaagnapõhja- ja kõhupiirkonda.
  • Pilatesega ei tohi tegelda raskesti haiged inimesed, enne on soovitav konsulteerida oma arstiga.
  • Pilatesega ei ole soovitav tegelda ka palavikuga või raske põletikuga.

PERSONAALTREENING

Et saada pilatese treeningust maksimaalset kasu, on võimalus võtta personaaltreeningut, sinule sobival ajal ja vastavalt sinu soovile, mida soovid saavutada.